رئیس پلیس راهور جنوب سیستان و بلوچستان پیرو ابلاغیه پلیس راهور فراجا از تعیین مهلت نهایی برای بازگشت خودروهای دارای پلاک ویژه منطقه آزاد چابهار به محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  « آوای مکران »، به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور سیستان و بلوچستان، مصطفی کول‌زاده بیان کرد: خودروهای دارای پلاک ویژه منطقه آزاد چابهار که در پی شرایط ناشی از جنگ تحمیلی سوم و بر اساس مجوزهای صادر شده وارد سرزمین اصلی کشور شده‌اند، مطابق مقررات ابلاغی باید حداکثر تا ۲۶ خردادماه به منطقه آزاد بازگردند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت مهلت تعیین‌شده افزود: این فرصت تمدید نخواهد شد و پس از پایان زمان مقرر، تردد خودروهای یادشده در سرزمین اصلی فاقد وجاهت قانونی خواهد بود و پلاک آنها در سایر نقاط کشور غیرمجاز محسوب می‌گردد.

رئیس پلیس راهور جنوب سیستان و بلوچستان هشدار داد: پس از اتمام مهلت تعیین‌شده، در صورت مشاهده این خودروها در معابر و محورهای مواصلاتی، برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد شده و اقدامات قانونی لازم از جمله اعمال محدودیت‌ها و برخوردهای انتظامی انجام خواهد شد.

کول‌زاده از مالکان خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار خواست باتوجه‌به فرصت محدود باقی‌مانده، هرچه سریع‌تر برای بازگشت به منطقه آزاد اقدام کنند تا از تبعات و مشکلات قانونی احتمالی جلوگیری شود.

انتهای خبر/