به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران »، شناسنامهها در دستان ۱۰ نفر از همشهریان قصرقند، نمادِ شادی و آغازِ مشارکت در ساختن ایران بود؛ لحظهای که نه تنها پایان یک دغدغه ، بلکه آغاز فصلی نو برای مشارکت فعال و ساختن آیندهای روشنتر در کنار هموطنانشان در ایران عزیز شد.اکنون با هویت و افتخار، قدم در مسیر پیشرفت کشور میگذارند.
با تلاشهای مستمر فرماندار،همچنین اداره ثبت احوال و نیروی انتظامی شهرستان قصرقند،بخشداری ساربوک، در راستای تحقق اصل شهروندی و رفع دغدغههای حقوقی، اجتماعی و آموزشی، افراد فاقد هویت،فرآیند شناسایی و صدور شناسنامه برای ۱۰ نفر از شهروندان فاقد هویت قانونی در این شهرستان تکمیل و این مدارک به صورت نمادین و با حضور فرماندار شهرستان،معاونت سیاسی ،فرمانده سپاه،فرمانده نیروی انتظامی،رییس اداره ثبت احوال و رییس دفتر نماینده حوزه انتخابیه به صاحبان آنها تحویل داده شد.
با دریافت هویت این افراد اکنون میتوانند از کلیه خدمات اجتماعی، آموزشی، درمانی و بانکی به صورت قانونی بهرهمند شوند.

انتهای خبر/
























