فرماندار قصرقند با اشاره به هفته معلم، از تلاش‌های مجاهدانه فرهنگیان تجلیل کرد و برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت شهدای فرهنگی و فضایی معنوی برای این مناسبت در شهرستان تدارک دید.

به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران »، گلنساء مبارکی، فرماندار شهرستان قصرقند، در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در مدرسه دخترانه روستای هیت برگزار شد، تأکید کرد: هفته معلم فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه و تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه فرهنگیان است.

وی با اشاره به اهمیت ارج‌نهادن به جایگاه رفیع معلمان گفت:معلمان نقش غیرقابل انکاری در شکل‌دهی به فرهنگ جامعه دارند و از طریق تلاش‌های همین قشر پرتلاش است که فرهنگ در جای جای جامعه نمود پیدا می‌کند.

فرماندار قصرقند افزود: امسال برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم با محوریت احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی و با توجه به تقارن زمانی با ایام ماه مبارک رمضان طراحی شده است تا با رنگ‌وبوی معنوی و در شأن این قشر فرهیخته برگزار شود.

خانم مبارکی تصریح کرد: با هم‌افزایی نهادهای فرهنگی شهرستان، برنامه‌های متنوع و اثربخشی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که هدف آن ارتقای منزلت اجتماعی معلمان و ایجاد فضای نشاط و پویایی در مدارس است.

وی در پایان از همه معلمان شهرستان قصرقند تقدیر و قدردانی کرد و تأکید کرد: نقش این قشر فرهیخته در توسعه فرهنگی و تربیتی جامعه غیرقابل انکار است و برگزاری برنامه‌های گرامیداشت آنان، فرصتی برای یادآوری ارزش و جایگاه والای معلمان در جامعه به شمار می‌رود.

 

انتهای خبر/