فرماندار قصرقند در نشست شورای اداری شهرستان با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، بر تسریع اجرای پروژه‌های زیرساختی و پیگیری مستمر مطالبات مردمی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران »، خانم مبارکی، فرماندار قصرقند با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی دقیق، حضور میدانی و پیگیری مستمر مسائل و مطالبات مردمی، در مسیر افزایش رضایتمندی عمومی گام بردارند.

 

وی افزود: خدمت صادقانه، پاسخگویی به‌موقع و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین وظایف مدیران است و تحقق این اهداف نیازمند تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی میان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواهد بود.

 

وی همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی تأکید کرد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی می‌تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان و بهبود کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد.

 

در ادامه این نشست، مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات انجام‌شده، برنامه‌های پیش‌رو و عملکرد حوزه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند و مهم‌ترین چالش‌ها و نیازهای شهرستان در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

 

بخش مهمی از جلسه به بررسی وضعیت تأمین آب شرب و برق اختصاص داشت. مدیر امور برق شهرستان قصرقند با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۴ برای اجرای ۱۴ پروژه در حوزه برق شهرستان، اعتباری بالغ بر ۶۳۱ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. این پروژه‌ها با هدف توسعه و اصلاح شبکه برق، افزایش پایداری برق‌رسانی، کاهش خاموشی‌ها، بهبود کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد مشترکان در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی، تقویت شبکه‌های موجود و اجرای طرح‌های اصلاحی از جمله اقداماتی است که می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح خدمات و تأمین برق پایدار برای شهروندان ایفا کند.

 

مدیر آب و فاضلاب شهرستان قصرقند نیز در تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های شاخص این اداره در سال ۱۴۰۴ گفت: در راستای بهبود زیرساخت‌های تأمین و توزیع آب شرب، پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان اجرا شده که از جمله آن‌ها می‌توان به اصلاح و توسعه خط انتقال برق چاه‌های آب، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب روستای چندوکان به طول پنج کیلومتر و توسعه شبکه آب شرب شهرک جدید ساربوک به طول سه کیلومتر اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در کاهش تنش آبی، افزایش پایداری شبکه توزیع و ارتقای کیفیت خدمات آب‌رسانی به مشترکان خواهد داشت.

 

در پایان این نشست، بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت مصرف در فصل گرما، تداوم اجرای پروژه‌های زیرساختی و پیگیری مستمر مسائل و مطالبات مردمی تأکید شد.

 

انتهای خبر/