به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران»، رئیسینیا، مدیر آموزش و پرورش، در آیین افتتاح اتاق بهداشت دبستان فاطمهالزهرا(س) در هفته سلامت، ضمن ابراز خرسندی از این اقدام گفت: راهاندازی اتاق بهداشت در مدارس، نقش مهمی در حفظ و ارتقای سلامت دانشآموزان دارد و به آنها کمک میکند تا با اصول بهداشتی و زندگی سالم بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: سلامت جسمی و روحی دانشآموزان برای ما در اولویت است و تلاش داریم با ایجاد چنین فضاهایی، فرهنگ سلامت را در محیط آموزشی تقویت کنیم.
رئیسینیا همچنین با اشاره به نقش مربیان سلامت و سفیران سلامت در مدارس تصریح کرد: تلاشهای آنان در ترویج فرهنگ بهداشت شایسته تقدیر است و امروز با اهدا لوح سپاس از زحماتشان قدردانی شد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با استمرار چنین برنامههایی، دانشآموزان ما بتوانند زندگی سالمتری داشته باشند و خانوادهها نیز از تأثیرات مثبت آن بهرهمند شوند.
انتهای خبر/
























