آیین تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند با حضور مسئولان استانی، فرماندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، معتمدان محلی و کشاورزان منطقه برگزار شد و سعید امیری به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران »، در این مراسم از خدمات و تلاش‌های عبدالناصر رئیسی، مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان، پس از هشت سال فعالیت در حوزه توسعه و پشتیبانی بخش کشاورزی تقدیر به عمل آمد.

 

فرماندار قصرقند در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های گسترده کشاورزی در منطقه اظهار کرد: قصرقند به‌دلیل شرایط اقلیمی مناسب، از ظرفیت بالایی در تولید محصولات گرمسیری و توسعه باغات کشاورزی برخوردار است و لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، این ظرفیت‌ها بیش از پیش فعال شوند.

 

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از کشاورزان افزود: تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی، توسعه شبکه‌های آبیاری، افزایش حمایت‌های فنی و تسهیل دسترسی کشاورزان به خدمات و امکانات مورد نیاز، از اولویت‌های مهم شهرستان در مسیر توسعه پایدار است.

 

در ادامه این مراسم، برخی از حاضران نیز به بیان دیدگاه‌ها و مطالبات خود در حوزه کشاورزی پرداختند و بر ضرورت توجه بیشتر به مشکلات کشاورزان، تأمین نهاده‌های مورد نیاز و حمایت از تولیدکنندگان تأکید کردند.

 

در پایان، حکم انتصاب سعید امیری به‌عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند اعطا شد و از خدمات عبدالناصر رئیسی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/