رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرقند در مراسمی با حضور مسئولان استانی معرفی شد و بر اهمیت تقویت فرهنگ عمومی و فعالیت‌های هنری در شهرستان تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری «آوای مکران»، مراسم معارفه مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، گلنسا مبارکی فرماندار قصرقند، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان، در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این مراسم، روز خاتون باشنده به عنوان مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرقند معرفی شد.

فرماندار قصرقند در این آیین اظهار داشت: امروز فردی برای این مسئولیت انتخاب شده که پیش از این نیز امور مربوطه را به‌نحو شایسته‌ای مدیریت کرده است و انتظار می‌رود از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کامل از ایشان صورت گیرد.

همچنین عبدالسلام بلوچزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به شاخصه‌های مدیریتی، گفت: توانمندی و تدبیر در انجام امور از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت است که موجب شد خانم باشنده برای این مسئولیت انتخاب شوند. امیدواریم ایشان در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشند.

در پایان این مراسم، بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ عمومی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان قصرقند تأکید شد.

انتهای خبر/