وصیت نامه شهید
در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید ۱۸ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید

شهید غلام کیقبادی در وصیت‌نامه خودنوشت: در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید و نمازهای جماعت را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنید.

بالاترین کامیابی در نزد خدا شهادت است ۱۷ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

بالاترین کامیابی در نزد خدا شهادت است

شهید نعمت‌الله موسوی در وصیت‌نامه خودنوشت: آن ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﺷﻬﯿﺪ می‌شود ﺗﺎزه ﺑﻪ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﻰ واﻗﻌﻰ می‌رسد.

به ندای حسین زمانم عازم جبهه گردیدم ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

به ندای حسین زمانم عازم جبهه گردیدم

شهید حمیدرضا مرادزاده در وصیت‌نامه خودنوشت: به ندای حسین زمانم عازم جبهه گردیدم.

راه سعادت‌بخش حسین (علیه‌السلام) را ادامه دهید ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

راه سعادت‌بخش حسین (علیه‌السلام) را ادامه دهید

شهید «علی بهره» در قسمتی از وصیت‌نامه‌اش این‌گونه سفارش می‌کند: مانند حضرت زینب (سلام‌الله علی‌ها) زندگی کنید و حرف‌های گروهک‌های منحرف را گوش نکنید؛ بلکه همه را تشویق کنید تا در راه اسلام قدم بردارند.

هرگز تسلیم دشمن نشوید ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

هرگز تسلیم دشمن نشوید

شهید حسین عالی در وصیت‌نامه خودنوشت: هرگز تسلیم دشمن نشوید و فقط تنها تسلیم در برابر خدای بزرگ باشید.

راهرو راه امام امت بودم ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

راهرو راه امام امت بودم

شهید نورالله غلامیان در وصیت‌نامه خودنوشت: داوطلبانه عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدم، تا با خون خویش درخت اسلام را آبیاری نمایم.

جلوی ستم و ظلم را بگیرید ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

جلوی ستم و ظلم را بگیرید

شهید محمدعلی عرب مؤذن در وصیت‌نامه خودنوشت: تا می‌توانید با گفتار و الفاظ و آنگاه که از لفظ گذشت با تیغ باید جلوي ستم و ظلم را گرفت.

برادرم تا زنده هستی زیر بار ظلم نرو ۱۱ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

برادرم تا زنده هستی زیر بار ظلم نرو

شهید غلامعلی فتحی در وصیت‌نامه خودنوشت: آدمی یک روز آمده و یک روز هم از دنیا می‌رود، چه‌بهتر که مرگ و شهادت انسان در راه الله باشد.

برادرانم جبهه را خالی نگذارید ۱۰ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

برادرانم جبهه را خالی نگذارید

شهید احمدرضا نیک‌بخت در وصیت‌نامه خودنوشت: برادرانم جبهه را خالی نگذارید.

خواهرانم لباس رزمتان عفتتان است ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
وصیت‌نامه شهید؛

خواهرانم لباس رزمتان عفتتان است

شهید غلامرضا علیدادی در وصیت‌نامه خودنوشت: پیامم به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت کنند و بدانند که لباس رزمشان لباس عفتشان است.