در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید
شهید غلام کیقبادی در وصیتنامه خودنوشت: در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید و نمازهای جماعت را هر چه باشکوهتر برگزار کنید.
بالاترین کامیابی در نزد خدا شهادت است
شهید نعمتالله موسوی در وصیتنامه خودنوشت: آن ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﺷﻬﯿﺪ میشود ﺗﺎزه ﺑﻪ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﻰ واﻗﻌﻰ میرسد.
به ندای حسین زمانم عازم جبهه گردیدم
شهید حمیدرضا مرادزاده در وصیتنامه خودنوشت: به ندای حسین زمانم عازم جبهه گردیدم.
راه سعادتبخش حسین (علیهالسلام) را ادامه دهید
شهید «علی بهره» در قسمتی از وصیتنامهاش اینگونه سفارش میکند: مانند حضرت زینب (سلامالله علیها) زندگی کنید و حرفهای گروهکهای منحرف را گوش نکنید؛ بلکه همه را تشویق کنید تا در راه اسلام قدم بردارند.
هرگز تسلیم دشمن نشوید
شهید حسین عالی در وصیتنامه خودنوشت: هرگز تسلیم دشمن نشوید و فقط تنها تسلیم در برابر خدای بزرگ باشید.
راهرو راه امام امت بودم
شهید نورالله غلامیان در وصیتنامه خودنوشت: داوطلبانه عازم جبهههای حق علیه باطل شدم، تا با خون خویش درخت اسلام را آبیاری نمایم.
جلوی ستم و ظلم را بگیرید
شهید محمدعلی عرب مؤذن در وصیتنامه خودنوشت: تا میتوانید با گفتار و الفاظ و آنگاه که از لفظ گذشت با تیغ باید جلوي ستم و ظلم را گرفت.
برادرم تا زنده هستی زیر بار ظلم نرو
شهید غلامعلی فتحی در وصیتنامه خودنوشت: آدمی یک روز آمده و یک روز هم از دنیا میرود، چهبهتر که مرگ و شهادت انسان در راه الله باشد.
برادرانم جبهه را خالی نگذارید
شهید احمدرضا نیکبخت در وصیتنامه خودنوشت: برادرانم جبهه را خالی نگذارید.
خواهرانم لباس رزمتان عفتتان است
شهید غلامرضا علیدادی در وصیتنامه خودنوشت: پیامم به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت کنند و بدانند که لباس رزمشان لباس عفتشان است.




























