شهید حسینعلی شهرکی در وصیت‌نامه خود مردم مسلمان را به وفاداری خود به‌نظام جمهوری اسلامی فراخوانده است.

به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران »، سرباز شهید حسینعلی شهرکی در سال ۱۳۴۶ در روستای جزینک از توابع شهرستان زابل در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود، در دامن مادری متدین تعلیم و پرورش یافت.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

شهادت می‌دهم که هیچ معبودی جز الله نیست و محمد صل الله علیه واله و سلم بنده و فرستاده و آخرین پیامبر از ۱۲۴ هزار پیامبر است و علی و یازده فرزندش نیز جانشین او هستند.

ای مردم بدانید که انسان دارای دو بعد مادی و معنوی است بعد مادی از همان جسم و قوای شهوانی و غرائز حیوانی است و اگر آدمی بیشتر در رفع نیازمندی‌های این بود کوشش کند بیشتر از خداوند دور می‌شود و ارزش انسانی خود که همانا رسیدن به کمال و لقاءالله است از دست می‌دهد و بعد معنوی او که روح و قلب است با اعمال نیک و پرستش و عبادت خدا دوری از رفع فرائض حیوانی پرورش‌یافته و کمال خود را می‌یابد و همانا سعادت بشر در دنیا در کمال این بعد است.

بدانید هر انسانی خواهد مرد و چه خوب که انسان با رعایت موارد فوق از عذاب الهی به‌دور باشد و چه‌بهتر که انسان با انتخاب راهی درست و جهاد در راه معبودش؛ مرگش شهادت در راه خدا باشد تا به سعادت الهی برسد.

امت مسلمان، امام را تنها نگذارید و از جمهوری اسلامی حمایت کنید؛ زیرا که سعادت شما و کشور اسلامی در این است؛ حزب‌الله، مسجدها را خالی نگذارید که به گفته امام «مسجد سنگر است» و در دعاهای کمیل و توسل شرکت کنید و به نمازجمعه بروید.

پدر و مادر عزیزم می‌دانم که فرزند خوبی برای شما نبودم؛ اما امیدوارم که من را ببخشید تا شاید مورد لطف و رحمت خدا قرار گیرم، خواهران گرامی حجابتان را رعایت کنید و کودکان خود را باتربیت اسلامی بهترین مبارز و مسلمان واقعی و مزمن بارآورید تا ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشند و نگذارید که انقلاب به انحراف کشیده شود.

انتهای خبر/