به مناسبت آغاز هفته سپاس معلم، مراسم نواختن زنگ «سپاس معلم» با حضور مسئولان شهرستان، فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدرسه فاطمه‌الزهرا شهر قصرقند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «آوای مکران»، این مراسم با حضور حبیبی‌کیا معاون سیاسی فرماندار، سرهنگ اربابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حاج شکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیسی‌نیا مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای اداری، معاونین و کارشناسان ستادی آموزش و پرورش، جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

در جریان برنامه، زنگ «سپاس معلم» نواخته شد و حاضران با گرامیداشت یاد و نام معلمان فرهیخته، نقش مهم آنان در تربیت نسل آینده و توسعه علمی و فرهنگی کشور را برجسته کردند.

همچنین دانش‌آموزان با اجرای سرود و قرائت متن‌هایی در وصف مقام معلم، قدردانی خود را از زحمات دلسوزانه معلمان ابراز کردند. این برنامه در فضایی معنوی و سرشار از احترام به علم و معلم، با شور و شوق فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

مسئولان شرکت‌کننده در این مراسم تأکید کردند که بزرگداشت مقام معلم نه تنها نشانه ارج نهادن به زحمات آنان است، بلکه موجب انگیزه‌بخشی به نسل آینده و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه می‌شود.

این مراسم آغاز رسمی هفته سپاس معلم در شهرستان قصرقند بود و برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در طول این هفته ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای خبر/