به گزارش پایگاه خبری «آوای مکران»، گلنساء مبارکی فرماندار شهرستان قصرقند بیان کرد: یازدهم و دوازدهم اردیبهشتماه یادآور تلاشهای صادقانه و خستگیناپذیر کارگران شریف و معلمان فرهیخته است؛ دو قشری که ستونهای توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور را استوار نگاه داشتهاند.
وی افزود: کارگران با همت والا و دستان توانمند خود، چرخهای اقتصاد را به حرکت درآورده و نقش بیبدیلی در رونق و آبادانی شهرستان و کشور دارند. تلاشهای روزانه آنان در صنایع مختلف، ساخت و ساز، خدمات و تولیدات محلی نه تنها باعث ارتقای معیشت مردم میشود، بلکه موجبات توسعه پایدار و رشد اقتصادی را نیز فراهم میآورد.
فرماندار شهرستان قصرقند ادامه داد: در کنار آنان، معلمان به عنوان معماران آینده، با تعلیم و تربیت نسلهای امروز، بنیانگذار فردایی روشن و جامعهای آگاه و توانمند هستند. معلمان با فداکاری و تعهد خود، نه تنها علم و دانش را منتقل میکنند، بلکه ارزشهای اخلاقی و فرهنگی را نیز به نسل جوان آموزش میدهند و زمینهساز شکوفایی استعدادها و توانمندیهای فرزندان این مرز و بوم میشوند.
در پایان وی افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگر و معلم، فرارسیدن روز جهانی کارگر و روز معلم را به تمامی کارگران زحمتکش و معلمان دلسوز شهرستان قصرقند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی این عزیزان را مسئلت دارم.امید است با همدلی و تلاش مستمر این دو قشر ارزشمند، شاهد رشد، پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان قصرقند باشیم و جامعهای آباد، توانمند و پویا برای نسلهای آینده بسازیم.
انتهای خبر/
























