به گزارش پایگاه خبری « آوای مکران»، ساخت پل حمیری به عنوان طولانیترین پل فلزی استان بر روی رودخانه کاجو، در شرایط جنگی کشور با روندی مطلوب در حال انجام است.
در همین راستا، خانم مبارکی فرماندار شهرستان قصرقند به همراه بلیده معاون امور عمرانی فرمانداری، رئیسی بخشدار ساربوک، رئیسی شهردار ساربوک و کدخدایی مدیر راهداری قصرقند، با حضور در محل اجرای این پروژه، از مراحل ساخت پل بازدید کردند.
فرماندار قصرقند در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت این پروژه در توسعه زیرساختهای منطقه، اظهار داشت: عملیات اجرایی پل حمیری در مراحل پایانی قرار دارد و ادارهکل راهداری با وجود شرایط جنگی کشور، بدون وقفه در حال اجرای این پروژه است.
وی افزود: با بهرهبرداری از این پل، ضمن تسهیل تردد، ارتباط بین مناطق و روستاهای اطراف به شکل قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

انتهای خبر/
























