برپایی موکب مردمی در مسجد امام حسین (ع) قصرقند در محکومیت تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری «آوای مکران»، در نهمین روز از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی، موکب مردمی در مسجد امام حسین (ع) قصرقند با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این برنامه خانم گلنسا مبارکی فرماندار شهرستان قصرقند به همراه معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از اعضای شورای اداری حضور یافتند.

در این مراسم مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار قصرقند به صورت خودجوش گردهم آمدند و با سر دادن شعارهایی، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین در این برنامه نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی در حمایت از مردم مظلوم و محکومیت جنایات دشمنان اسلام برگزار شد.

 

انتهای خبر/